Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Kαληνύχτα..

.......

Στείλε φιλιά και μια αγκαλιά
γιατί το κρύο με παγώνει..
Νιώθω την Αύρα σου κοντά
μέσα απ΄ομίχλη να περνά
και αυτό, με Αναστατώνει..

Εγώ είμαι πάντα δίπλα σου
την σκέψη μου ορίζεις..
κάτι, που κάποτε ένιωσα,
δεν θέλεις να γνωρίζεις...

Πως να το μάθεις άλλωστε,
έφυγες θυμωμένος
και ακόμη μέσα σου κρατά
της αδικίας το μένος..

Μέσα στο σύμπαν περπατώ
και εκεί σε ανταμώνω
μες τ΄άστρα σε αναζητώ
μα μέσα μου,.. θυμώνω..


/////Νεφέλη Ρήγα /////

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου