Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Ενα Δάκρυ..

Θα βασιλέψω το φεγγάρι
στον Ουρανό να μην φανεί
Να μην δείχνει την σκιά μου
που περπατάει μοναχή.

Πάει καιρός που σε γυρεύω
εχεις χαθεί και νιώθω μόνη
Ανθρωποι γύρω μου πολλοί
Μα εγώ στον κάμπο Ανεμώνη.

Με τις σκέψεις μου παρέα
στην την Αφέγγαρη βραδιά,
Λίγο την Αύρα σου να νιώσω,
Θα γαληνέψει η καρδιά.

Και θα φωνάξω τα Φεγγάρια
Να ρίξουν Φως, απ΄άκρη σ΄ακρη ,
Κάθε γωνιά του Ουρανού,
Θά χει χαράς μου κι΄ενα Δάκρυ..

Νεφέλη.

8/10/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου