Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Για σας Αλλη μια Καληνύχτα μου

Mια Καληνύχτα κι απόψε δική σου
θα στείλω για σένα, θα δεί την μορφή σου,
να κοιμίσει γλυκά τα όνειρά σου,
,μια καληνύχτα απο μένα κοντά σου.

Η Καληνύχτα μου δεν μένει αμανάτι,
θάρθει να βρεί το δικό σου κρεββάτι
κι όταν τρυπώσει στην αγκαλιά σου
σεργιάνι θα κάνει στα όνειρά σου

Θ΄ανταμώσουν οι σκέψεις μας,
θάχεις παρέα, γιατί θα χω στείλει
εγώ τον Ορφέα.
η Λύρα θα παίζει, θα μας κοιμίσει,
θα κάνουμε όνειρα που θα χουνε λύση.

Σαν ξημερώσει ? όλα μια απάτη..
θαναι ο καθένας στο δικό του κρεββάτι..!!

Καληνύχτα σε όλους μας.

Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου