Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

...Και Σκέφτηκα.!

Στολίδια στους δρόμους,
λαμπιόνια πολύχρωμα
Χρυσαφένιες γιρλάντες,
η ζωή απολύθωμα
και μας παίζουν οι (μ) πάντες.

Με ρυθμό φωτισμένα παράθυρα
στην γιορτή συμμετέχουν κι΄αυτά,
κι΄πιό πίσω.. ξαγρυπνούνε δυο δάκρυα
να μην πιάσει η κουρτίνα φωτιά.

...Και Σκέφτηκα.!
Αγιες μέρες!
Πόσο χαρούμενες, Πολύχρωμες,
κι΄ανέμελες Φαντάζουν,
Μα Πόση θλίψη κουβαλούν
σαν δώρα εορτών
και με τρομάζουν.

Εντονη η Παρουσία
η Μοναξιά.
Και η Απουσία της Χαράς
Παρούσα.!!

10/12/02008
Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου