Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Μες τα Πελάγη

του Ερωτά σου ας χαθώ
και οι σταγόνες των κυμάτων
Αγιασμός στο πρόσωπό μου
Θάνε το πάλεμα ενα λίκνισμα θαρρώ,
οταν το χέρι σου θα πιάσει το δικό μου.

Ν α με τραβήξει απ΄ τα κύματα αγκαλιά σου,
κι΄ ας ειν΄ τα σώματά μας Παγωμένα,
εγώ θα νιώσω την νωπή τους ζεστασιά
που θα εκπέμπουν τα κορμιά μας ενωμένα.

Κι΄οταν θα βγούμε στην βρεγμένη αμμουδιά,
πλημμυρισμένοι απο μέθη, δίχως Αλγη,
ας ξεχαστούμε στου Ερωτά μας τα φιλιά
ενώ θ΄ακούγεται η μουρμούρα απ΄τα Πελάγη.

Νεφέλη.

15/11/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου