Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

ΖΩΗ!!

Πρέπει να τρέξω να προλάβω την ζωή
και να χαρώ ό,τι σαν ΔΏΡΟ μας χαρίζει,
Μα όλοι οι δρόμοι της δεν είναι ανοιχτοί
διάλεγμα θέλει, και την σκέψη να ορίζει..

Μ α έχε ι η καρδιά μου κουραστεί
και δεν μπορεί να τρέξει,
και να σου την Νύχτα με χαρά
δάκρυα να μαζέψει..

Την σκοτεινιά της να θωρώ
που παίζει με φαντάσματα,
με γέλια και στριγκλιές φωνές,
που τα νομίζει άσματα.

Μου δυναμώνει τον καημό
-της μοναξιάς μου κέρασμα-
Κι΄αν δεν χαράξει ο ουρανός
δεν βρίσκει άλλο πέρασμα..

ΝεφΕλλη
17/3/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου