Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Krata mou to xeri

Κράτα το χέρι μου σφιχτά,
Και την στιγμή που ονειρευτήκαμε
να νιώσουμε.
Κράτα το χέρι μου σφιχτά
αγκάλιασέμε δυνατά,
πριν μετανιώσουμε.

Οδήγησέ με όπου θά θελες εσύ,
η σκέψη σου να με προστάζει
να ακολουθήσω ζαλισμένη σιωπηλή
για να μην μάθεις η καρδιά μου
Τι σου Τάζει...

Δεν ήλθες, και οι γλάροι χάθηκαν
στην δίνη των κυμάτων
πήραν μαζί τους μια ψυχή
και θλίψη αισθημάτων.

Δεν κακιώνω που με αρνήθηκες..
οι μέρες φεύγουν ανεπιστρεπτί
και ξέραμε καλά, πως μες τον χρόνο,
είχε η αγάπη μας καταστραφεί.

Μα Μέσα μας, μια ανάμνηση,
Μια θύμηση γλυκιά θα μένει,
Ησουν για μενα αυτός που αγάπησα,
Και Εγώ για σέ,
Μια μακρινή Σκιά....Αγαπημένη

Νεφέλη
30/6/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου