Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Απρόσμενη Συνάντηση...

Πόσο όμορφα μ΄εκανες να νιώσω απόψε.....

Σε είδα, πέρασα από δίπλα σου γιατί σιωπηλά με κάλεσες....

Δεν μιλήσαμε, δεν είπαμε λέξη, και ουτε μια φορά δεν συναντήθηκαν τα βλέμματα..

Ξέραμε όμως, οτι κοιτάχτηκαν οι ψυχές μας....

Θα φυλάξω προσεκτικά μέσα μου αυτήν την συνάντηση.!

Δεν είναι εύκολο να συνωμοτεί το Σύμπαν...

Καληνύχτα.

ΝεφΕλλη
2/9/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου