Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Αλήθεια, Πόσο?

Αλήθεια, Πόσο?

Πόσο θα ζούμε να μιλάμε για αγάπη ..
Το κορμί πόσο θα αντέξει να παλεύει
μετά Πάθη..

Πόσο θα ζούμε μες του έρωτα την τρέλα
Πόσο θα ακούμε να φωνάζει η αγάπη
Έλα..

Kαι μ΄ένα νεύμα σου Κοντά σου εγώ να τρέχω
πόσο θα σ΄ έχω ερωτά μου, δεν.. κατέχω..

Το αεράκι πόσο ακόμα θα ανεμίζει
τα μαλλιά μου?
Πόσο ακόμη δεν θα τρέμει η μιλιά μου..

Στου ραντεβού μας το ανηφόρι τι λαχτάρα..
Μη μάτι ξένο και μας δει -είχα τρομάρα..-

Όλα του κόσμου τα στραβά τα διαγράφω
Μόνο κοντά σου ας βρεθώ, και Όλα θα τα χω..

κ΄ ένα φιλί γλυκό σ΄ ένα κρυφτούλι αγαπημένο
Με ίδιο το Τρέμουλο των Νιάτων, το… Χ α μ έ ν ο.

Νεφέλη

29 /9/2011 –8.44 πρωινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου