Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ..

ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ….
Αφ΄ότου αποχωρίστηκα το Σπίτι μου
Ο πόνος στην καρδιά μου δεν γιατρεύτηκε..
Σπίτια πολλά με αγκαλιάσανε,
μα η αγάπη η δική του δεν… μπερδεύτηκε

Κι όσο περνάει ο καιρός το αποζητώ...
Θέλω στα χέρια τα κλειδιά του να κρατήσω
Να ξενυχτίσω στην βεράντα όπως παλιά,
και εκεί Αστέρια μου ξανα να σας μετρήσω..

Κι ας έχω γκρίζα τα μαλλιά, δεν με πειράζει..
Στο πρόσωπο ας ήρθαν οι ρυτίδες
Πόσα δεν θα χω να σου πω
Που εσύ σπιτάκι μου δεν πρόλαβες
Με το φευγιό μου.. δεν τα είδες..

Κι΄όσο περναει ο καιρός σε αναζητώ
Να με σκεπάσεις όπως πρώτα..
Ξανά με γέλια και χαρά να με δεχτείς
Όταν θ΄ακούσεις το γνωστό,
το χτύπημα στην Πόρτα..
12/9/20
ΝεφΕλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου