Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Τι κι΄αν ήλθε O Σεπτέμβρης...


Τι κι΄αν ήλθε O Σεπτέμβρης...

Κρατάω την Βαλίτσα μου στο χέρι,
και όσο ειν΄ακόμα καλοκαίρι

στους σταθμούς των τρένων

-δεν θάχω πια να περιμένω-

Το ταξίδι που ονειρεύομαι θα κάνω
κι΄ενα βαγόνι του

-φωλίτσα που δεν χάνω-

Θάναι για μένα της ψυχής
προσκυνητάρι
η ηρεμία του εαυτού μου και η ..Χάρη..

1/9/2011

ΝεφΕλλη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου