Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Που Να Το Ξέρεις....

Σπιτάκι μου Παλιό
που να το ξέρεις
Στις καμαρούλες σου πως θα γυρίσω
Πόνους ψυχής , γλυκό καρτέρι για να κρύψω.

Στης ζωή ς μας το μεγάλωμα σε αφήσαμε
Χορτάριασε η αυλή σου και  ο κήπος
Μα η τύχη, στο γύρισμά  της με ξανάφερε
Στην πόρτα να ακουστεί γνώριμος χτύπος.

Με αγκάλιασες, με στήριξες, βρήκα φωλιά
Για να τρυπώσω, άκουσες τα λόγια μου
Και έμαθες, γιατί πόνεσα τόσο.

Σε σένα είπα από ψυχής τα μυστικά που κρύβω
Φοβήθηκες για το άδικο, και μου πες να μη φύγω.
Με δέχτηκες, και σε αγαπώ, ήρθα στο πρώτο νεύμα
Την πόρτα σου όταν κοιτώ  είναι σαν μάνας βλέμμα..

23/11/96  Ανατύπωση  20/2/2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου