Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Tο Πέτρινο Σπίτι..

Το Πέτρινο Σπίτι..

από Nefeli Riga την Σάββατο, 3 Δεκέμβριος 2011 στις 3:43 μ.μ.
Είναι  ένα   πέτρινο  σπιτάκι 
ερειπωμένο
Που χέρια έχτισαν με όνειρα
στους ρόζους
Γέμιζε η αυλή  του παιχνιδίσματα
κι΄από παιδιά, που παίζαμε τους μπόζους..(ομαδικό παιχνίδι)

Μονάχο τώρα, συντροφιά tου  η ερημιά,
Μια γλίτσα αυλή χορταριασμένη
Ποιος επισκέπτης θα επιμένει
να μπει να βρει παρηγοριά

Για λίγο τον περίβολο κοιτάζω
Οι μνήμες γύρισαν,/ μου θέλουν το κακό μου
το βλέμμα γυροφέρνω με απορία..
μαζεύω γιασεμί για την Μαρία
Και ακολουθώ με λύπη το φευγιό μου.

Είναι ένα πέτρινο  σπιτάκι ξεχασμένο..
άνθρωποι  γύρω με απορία το κοιτάνε
αφήνω ένα δάκρυ  να στεγνώνει
και αυτοί ξανά το δρόμο τους τραβάνε..

ΝεφΈλλη
12/9/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου