Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Είναι ο Καιρός Αποβροχάρης..!

Δημοσιεύτηκε από τον/την Nefeli riga στις 15 Οκτώβριος 2011 και ώρα 9:07

Είναι ο Καιρός Αποβροχάρης.."

"Άγρια η νύχτα απόψε στο Ιόνιο, Αέρας δυνατός, αστραπές, βροντές,
δεν άφηναν τα όνειρά μας να πάρουν θέση.
Και πως να κοιμηθείς με τα στοιχεια της φύσης εν δράσει.
Μια δυνατή βροχή ευτυχώς καταπράυνε τον θυμό και όλα ηρέμησαν.
Το πρωί ένας δυνατός Ήλιος προσπαθούσε να ζεστάνει την ατμόσφαιρα
Μάταια.
Tο ψυχρό αεράκι απομεινάρι του χαλασμού, έκανε το πρωινό να μοιάζει χειμωνιάτικο.
Το μεσημέρι όλα είχαν καταλαγιάσει, μια γαλήνη, μια νηνεμία, μια γλύκα, 

τίποτε δεν θύμιζε την περασμένη νύχτα.
Στον κήπο ,τα δένδρα με γυαλισμένο φύλλωμα φάνταζαν πιο ψηλά και φρέσκα.
Τα λουλούδια πανέμορφα, φρεσκοπλυμένα ,
μα κάποιες τριανταφυλλιές δεν άντεξαν, και τα φύλλα τους σκορπίστηκαν στην αυλή 

στολίζοντάς την λες και κάποιος σημαντικός θα περνούσε...
Κανείς, εγώ μόνο περπατούσα ανάμεσά τους και διόρθωνα τις πληγές τους .
Το ήξεραν, και ζήτησαν από τον Αέρα τα ροδοπέταλα να μείνουν εκεί..

κάτι σαν ευχαρίστηση από μέρους τους προς εμένα..
Η συνέχεια της ημέρας προβλέπεται ηλιόλουστη.

Είναι ο καιρός αποβροχάρης
χώμα μυρίζει η Μάνα Γη
δέχτηκε με δέος την βροχούλα
αχνός κι ανάσα απ΄ τα μέσα της να βγει.

Είναι ο καιρός αποβροχάρης
κι΄ο Ήλιος με ζεσταίνει πιο πολύ
θα θελα να έρθεις να μου δώσεις
μια αγκαλιά κι΄ένα φιλί.

Μ΄ εχει κουράσει πια ο χρόνος
να περιμένω στην σιωπή
και στην παρέα μου ο πόνος
δεν έχει πια τι να μου πει..

Νεφέλη /2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου