Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Από διήγημά  μου. Τα μυστικά  συνέχεια.

Nefeli Riga 

Καλημέρα Νεράιδες μου.!
 Καλήμερα Νεράιδα Χριστίνα. Πολύ ωραίο το κείμενό σου ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.!!!
Ναι..έτσι και εγώ θα αρχίσω μ΄ενα Ναι, και ποιος δεν έχει μυστικά μεσ΄την ψυχή κρυμμένα,άλλους βαραίνουν ,σ΄ άλλους φέρνουν όμορφες αναμνήσεις, νοσταλγία γλυκιά, συγκίνησης δάκρυα, και τρυφερές αναπολήσεις..
Υπάρχουν και τα καλά κλειδωμένα μυστικά, αυτά που όσο και να πέρασαν τα χρόνια διαφέντεψαν και διαμόρφωσαν την Ζωή μας, αυτά προσπαθούμε να ξεχάσουμε , μα τα σημάδια τους είναι βαθειά, δεν κλείνουν, κανένας χρόνος δεν τα κλείνει, μόνον επουλώνονται. 
Κατοικούν εσαεί στα μύχια της ψυχής. Είναι κομμάτια της ζωής μας.. 
Πράγματι είναι φορές που θέλεις να ξαλαφρώσεις να τα βγάλεις έξω, να τα φωνάξεις, να απελευθερώσεις την ψυχή σου, μα δεν είναι εύκολο,..και αν γίνει, θα ξαναγυρίσουν.
 Έχουν την θέση τους, ενα ξαλάφρωμα ΜΌΝΟΝ για λιγο. Ετσι μάθαμε να ζούμε, αντάμα με τα κομμάτια και σημάδια μας..ειναι μια θύμηση πως ζήσαμε, έχοντας η ζωή μας...διακυμάνσεις.
 Όποιες και να ναι είναι αναμνήσεις μας, δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε διανύοντας τα Αγιασμένα Γηρατειά..!!
Νεφελη Ρηγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου