Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ο ΠΟΙΗΤΉΣ.!!!

Ανήσυχοι που είναιοι ποιητές, 
ποτέ δεν ησυχάζουν, 
από παντού εμπνέονται...
και γράφουν, πάντα γράφουν..
Ακόμα και στην βόλτα τους 

οι ποιητές θα γράψουν...
και σ΄άνοιχτό παράθυρο, 

και πέρα στα ακρογιάλια 
κοιτάζοντας τα κύματα 
μετρώντας γλαροπούλια.
Πάντα, γράφουν οι Ποιητές, 

κι΄οταν πεινούν, 
και κουρασμένοι να ναι 
στο τέλος της ημέρας, 
αυτοί θα βρίσκουν χορτασιά 
στο άσπρο χαρτί 
που η πένα το ταΐζει 
απ΄του μυαλού τους τον ειρμό
που η γνώση κατεβάζει.

Αυτός είναι ο ποιητής που πάντα συναρπάζει...

Σχόλιό μου εμπνευσμένο από κείμενο της Εvi Kaloudi
Νεφέλη Ρηγα.
30/4/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου