Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Το Κάπνισμα...

Το Κάπνισμα...

Αφιερωμένο στην ημέρα,(κατα του καπνίσματος) και σε φίλες και φίλους καπνιστές.

Πόσο μισούσα τους ανθρώπους
οτα ν μου έλεγαν να κόψω το τσιγάρο,
κί ένιωθα μέσα μου θυμό, να τρέξω
στο περίπτερο, κι άλλο κουτί να πάρω.(Πακέτο αλλά δεν μου έβγαινε)

Δεν είχα την δύναμη
να το αποφασίσω
κι΄ήρθε μια εποχή
που κόντεψα να σβήσω,

Ανέβηκα εκεί ψηλά
πήγα στον την Άγιο Πέτρο
την πόρτα του δεν μου άνοιξε
και με έστειλε...Πακέτο..

Από τότε Φίλοι μου
μ΄αφησε το τσιγάρο
φαίνεται εφοβήθηκε
που είδε κοντά μου Χάρο.

Έγραψα μια αλήθεια μου
γιαυτό φίλε βιάσου
δεν θα σου δώσω συμβουλές
-γιατί αν δεν το θες πολύ-
ξέρω πως δεν θα πιάσουν
Νεφέλη
31/5/1014]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου