Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Αυρο-Ενωση..

Αυρο-Ενωση..

Σύμπαν
Ρίξε ασημόσκονη στην Γη
τα αχνάρια του να βρω..
Στους μακρινοφωτεινοσκότινους
διαδρόμους σου
όσο και να περπάτησα δεν είδα,
δεν αντάμωσα,
στην πάχνη του ν΄αρράξω.

Πόσο ακόμα να ψάχνω?
Άυλος έγινε..
κανε και μένα,
Έτσι,
για να ενωθούν οι...Αύρες μας.!
///Νεφέλη///
10/11/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου