Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Θολό τοπίο...

Τώρα σαν τι να μου φταιξε
πρωί πρωί να κλάψω ,
οι μνήμες να με ζωσουνε.
να μην μπορώ ν άδράξω
τις μέρες που αμίληκτα
και με βιασύνη τρέχουν
και πάνω μου βαραίνουνε,
κι΄ώμοι δεν αντέχουν..?


Το ξάγναντο που αγάπησα
αργεί να ρθει ακόμα
με ξέχασε η θόλωσε
και μένω μες την προσμονή
και με πικρό το στόμα.

Θολό τοπίο η ζωή
και μην μου πείτε όχι
να ψάχνεις χρόνια την χαρά
στα κύματα με αποχή.

Αυτό θα πει πόσο ακριβή
είναι η ζωή σε Ανθρώπους
που αναζητούν λίγη χαρά
στης ξενιτιάς τους τόπους.

Σπρώχνω τις μνήμες,. μα άδικα,
αυτές εκεί επιμένουν.
ξάγναντο να ονειρεύονται
και να το περιμένουν...
11/12/2014
ΝεφΕλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου