Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Η Σταλίτσα..

Στιχοσχόλιό μου εμπνευσμένο από ποίημα με Τίτλο η Σταλιτσα.
Του στιχουργού και μουσικού παραγώγου Νικήτα Σουλου.!

Η Σταλίτσα.!

Μια..Σταλίτσα ειν ο τίτλος του,
μα Χείμαρρος τα λόγια..!!
Ο κάθε στίχος πεθυμιά,
Τον έρωτα ευχολόγα..

Και το φιλί, καυτό πολύ
κάθε σταλιτσα σβήνει,
που ο έρωτας ο φτερωτός
το βέλος του αφήνει..

Ξ απόσταση κι΄αγκάλιασμα
θα πιει απ΄την...Σταλίτσα,
και μένει εκεί, ώρα πολλή,
σου δίνει πάλι ένα φιλί,
και μια γλυκιά αγκαλίτσα.

Νεφέλη Ρήγα.Ζαφειράτου.

19/4/20015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου