Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Οι Νύχτες μου...

Ένα στιχοσχόλιό μου εμπνευσμένο
από ποίημα του Στιχουργού Θανάση Στούπη-ivikos-


Οι Νύχτες μου.!

Νύχτες εγώ δεν ακυρώνω
και ας ήσουν σ΄άλλες αγκαλιές
πάντα κοντά μου θα σε θέλω
σαν αμαρτίας ροδαυγιες..

Και αν οι Θεοί φεγγάρια στείλουν
για να φωτίσουν τις σκηνές σου
θέλω να μένω στα σκοτάδια
να με τυλίγουν οι αγκαλιές σου.

Δεν ακυρώνω καμιά νύχτα
που μ΄είχαν μ΄ έρωτα μεθύσι
εσένα πάντα θα γυρεύω
να ξαναζώ τις αναμνήσεις.

Νεφέλη Ρήγα.!

25/4/2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου