Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

Αλλιωτικο...

Συμπαντική...ένωση..
 Ένας έρωτας αιωρείται στο σύμπαν,
η βαρύτητα της γης φανηκε αδύναμη ,
γιαυτό και παραμένει δυνατός, και οχι γήινος,
φροντίζοντας ετσι την αιωνιότητα του.

Μεταξύ του σύμπαντος και της γης υπαρχει η απόσταση,
το μεγαλο κενό, εκεί ζει αμόλυντος από την θ ο λ ή ματαιότητα.

Στο μεσοδιάστημα υπαρχουν νεφέλες
μεταφέροντας μέσω του νου, την ένωσή τους ,
ώστε να δυναμώνει η άσβεστη έλξη
και η απαραίτητα επιθυμητή επαφή.!!

23/7/2018
Νεφέλη.!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου