Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Μοναξια..

Μοναξια..!

Η Δημιουργική απομόνωση..

Εκεί  ζούμε επιλεκτικά
την απομόνωση.!
Εκεί γεννιούνταιτα καλύτερα 

ποιήματα.!
Εκεί ζούμε την εποχή της κυήσεως 

αυτών των παιδιών.
Των παιδιών της ψυχής μας.

Τα ποιήματά μας, οι στίχοι μας.!
Νεφέλη Ρήγα.

9/10/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου