Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Αφιερωμένο στο...καλάθι.

Το καλάθι είναι στολίδι,
εχει και ρομαντισμό
γιατί μεταφέρει μέσα
του ανθρώπου τον καημό..


Έτσι ήταν καποια χρονια
σκεπασμένα με καρώ
απλωμένη την μαντήλα
με οποιοδήποτε καιρο..


Μέσα είχε τα καλούδια
και τα δώρα της καρδιάς
που μαζεύαμε απ τον κήπο
φρούτα χόρτα λουλουδάκια
και τα δώρα της Ροδιάς..


19 /9/2017.στις 12,30.
Απο τα...παιδικά μου.
Νεφέλη Ρηγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου