Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Σημειώσεις

Σημειώσεις Εχω γράψει την ζωη μου στου μυαλού μου τα κιτάπια.. Με παράπονα πολλά, -που εχουν πνίξει την ψυχή μου- και περνάω τον καιρό δίχως να βρεθεί μια αγάπη να γεμίσει το κενό.. Αγάπες βρίσκονται πολλές, μα είναι δήθεν, και πληγώνουν.. και ενω λένε φωναχτά πως σ΄αγαπούν κρατούν σουγιά και σε ματώνουν.. Ηλθε ο καιρός να κλείσουν τα κιτάπια τραβώ γραμμη, κι οι σημειώσεις σταματουν, και με ενα -χ- δεν θα δακρύζουν πια τα μάτια.. Ν.Ρ. 19/10/20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου