Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Το τελευταιο πεταγμα...

////// Στο μεγάλο και τελευταιο του ταξίδι το σώμα, ανήμπορο συρρικνώνεται στην αγκαλιά της γης που το έπλασε, και καρτερικά το περίμενε να γίνουν ξανά ένα,, ενω η ψυχή ανέπαφη πετά σε άλλους γαλαξίες, άλλους ήλιους να αντικρίσει, και οι ζεστές ακτίδες τους παράξενα θα αγκαλιάσουν το άυλο σώμα.. Απο εκεί, ελεύθερη και αποσπασμένη απο τα πρέπει, που την δυνάστευαν (οσο κατοικούσε στο σώμα,) θα νιώσει την πολυπόθητη ελευθερία της και λ ε υ τ ε ρ ι ά της... Και ετσι, μέσα απο την ίδια ψυχή, μια άλλη καινούργια θα αναδυθεί και θα ζήσει συνεχίζοντας τα μακρινά κι ατελείωτα ταξίδια στην απεραντοσύνη του σύμπαντος. Καλά ταξίδια ψυχή.. Το ξάγναντο αγάπησα, μα η ζωή...θολό τοπίο.. Νεφέλη Απόσπασμα από ενα διήγημά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου