Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

O γέρο χρόνος..!

Nefeli Riga Στιχοσχολιο μου, σε ανάρτηση του Κ.Τακη χρυσικακου..!!(ηθοποιού!) Του έρωτα κόβει τα φτερά ο γέρο χρόνος . Δεν είναι από ζήλεια του, μα ούτε είν και φθόνος. Είναι γιατί κουράστηκε.. που την ζωή μοιράστηκε και θέλει αναπαμό.. Ki αργότερα, αλλού θα τρέξει να χαρίσει πριν τον προλάβει πάλι η δύση . Και θα πηγαινοέρχεται μες στις καρδιές ανθρώπων των διαφόρων τόπων.... Νεφέλη Ζαφειρατου Ρήγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου